„Un călduros bun venit” la Tower Bridge. Modernizarea sistemului de încălzire cu Hoval.

◄ Inapoi la articole

Este considerat unul dintre cele mai renumite obiective turistice din lume. De 150 de ani, brațele podului sunt ridicate pentru a lăsa navele să treacă. La interior, Hoval oferă vizitatorilor o primire călduroasă - datorită unui nou sistem de încălzire.

Probleme de trafic și alte obstacole întâmpinate

Joseph Bazalgette nu știa atunci când și-a prezentat proiectul pentru Tower Bridge, în anii 1870, că numai aprobarea va dura ani de zile. Problemele de trafic urban pe care a trebuit să le rezolve noua structură au fost enorme. Scopul a fost de a construi un drum nou peste Tamisa fără a obstrucționa traficul maritim.

Apoi, în sfârșit, în 1894, la deschiderea oficială, întreaga lume a fost uimită de capodopera tehnică. În doar două minute, Tower Bridge și-a ridicat brațele inferioare pentru a permite trecerea navelor.

Recenta renovare a unui spațiu expozițional a arătat încă o dată cât de utilă este o planificare anticipată minuțioasă. Inginerii de la Brinson Staniland Partnership și compania de construcții T Brown Group au abordat, de asemenea, renovarea sistemului de încălzire învechit.

hoval-tower-bridge-incalzire.jpg

În calitate de furnizor al Casei Regale, Hoval a reușit să își surclaseze concurenții. Prin urmare, a rămas responsabilitatea echipei Hoval să ofere vizitatorilor de la Tower Bridge o primire călduroasă cu ajutorul tehnologiei de pionierat.

Impresionanta podea de sticlă a podului pietonal - înalt de 42 de metri deasupra Tamisei – asigură calea de acces atunci când vizitatorii intră în sălile de expoziție și evenimente, al căror climat interior trebuie să fie plăcut și foarte bine controlat în funcție de cerințe.

Prima provocare pentru modernizarea sistemului de încălzire a fost aceea că reglementările prescriu cazanele în condensație. Protejarea monumentului a limitat opțiunile necesare, din punct de vedere tehnic, pentru modernizarea sistemul de încălzire situat în pilonii podului clădirii neogotice.

Soluția pentru modernizarea încălzirii dezvoltată de specialiști

După discuții îndelungate, autoritățile orașului Londra au emis, în cele din urmă, o autorizație specială pentru un sistem compus din cazane fără condensare, realizate pe măsură, compus din patru cazane Hoval SR-plus 225 extrem de eficiente, cu NOx redus. Arzătoarele complet modulante au trebuit să fie livrate separat de cele două carcase ale cazanelor.

"Accesul la cazane prin coridoare înguste, scări abrupte, scări mobile din lemn și curbe strânse a fost următorul obstacol."

hoval cazane incalzire tower bridge

Acesta este motivul pentru care Hoval a furnizat cazanele complet dezasamblate. Toate piesele individuale au fost apoi asamblate, sudate și verificate hidraulic de către inginerii Hoval chiar la fața locului. Carcasa, arzătorul și comenzile au putut fi apoi instalate.

Faptul că acest lucru a fost făcut pe o platformă special realizată pentru cazan și suspendată la 15 m deasupra solului, ar fi putut să-l impresioneze chiar și pe marele maestru constructor din epoca Victoriană, Bazalgette. Cu siguranță i s-ar fi „părut amuzat” că majoritatea livrărilor trebuiau făcute în timpul nopții: pentru a nu cauza probleme de trafic la Tower Bridge și în restul Londrei, una din metropolele cu cel mai intens trafic.

Vizionați aici proiectul reabilitării sistemului de încălzire de la Tower Bridge

Autor
Alexandra Dragoi