Hoval îmbrățișează transformarea. Ce noutăți aduce 2018 pentru expertul în tehnologie și climă

◄ Inapoi la articole

La începutul anului 2018 a avut loc o întâlnire foarte specială, al cărui scop a fost de a realiza o transformare de substanță în ceea ce privește activitățile create, dezvoltate și perfecționate de către Hoval. Astfel, ne-am văzut în fața a ceea ce astăzi numim “Transformarea Hoval”– întâlnirea care pune bazele unei noi orientări a modului în care Hoval relaționează cu direcțiile concrete ale lumii în care trăim, cu precădere era digitală.

O parte considerabilă a familiei internaționale Hoval s-a reunit în Austria la Feldkirch pentru International Sales Meeting. Conferința s-a remarcat ca un nou început care stă sub egida unei mult așteptate și profunde TRANSFORMĂRI.

În culise, transformarea nu este deloc simplă. Este un exercițiu intensiv care necesită colaborarea și angajamentul întregii echipe: managementul superior care coordonează toate departamentele: service, logistică, departamentul de marketing și financiar, profesioniștii în domeniul datelor și al analizei, IT, HR. Indiferent de departament, se anunță o perioadă dinamică pentru întreaga companie, fiecare va avea propriile provocări, dar și mult așteptatele victorii care deja încep să prindă contur.

Grup Hoval

Cum întâmpină Hoval viitorul digital

Cum arată viitorul pentru noi? Brandul Hoval, expert în tehnologie și orientat către viitor, asigurând un viitor conectat pentru angajații și clienții noștri. Imaginea de ansamblu are ca punct central de interes o organizație conectată, procese optimizate și know-how superior pentru a facilita călătoria clientului nostru, precum și a noastră. Aceasta presupune asigurarea unei platforme digitale de top, cât și spațiu de lucru digital pentru angajații noștri. Beneficiile? Clienții noștri vor fi la numai un log in distanță de lumea Hoval, oferirea unui canal suplimentar de vânzări, transparență și o accesibilitate superioară pentru utilizatori. Angajații Hoval vor beneficia de asemenea extrem de mult și acest lucru se va concretiza prin eficientizarea timpului, obținerea unui flux de lucru mai lin și a unei colaborări superioare pentru membrii echipei noastre.

Nucleul de la care s-a pornit pentru trasarea transformărilor de anvergură care vor guverna acestă perioadă este grija pentru consumatorul HVAC. Știm că adesea consumatorul se angajează într-o complexă și anevoioasă călătorie în ceea ce privește “lungul drum al experienței HVAC”– de la idee până la satisfacția lucrului bine făcut și de lungă durată. Pentru facilitarea procesului și pentru a ne asigura că această experiență este una satisfăcătoare, care să-i asigure o înțelegere coerentă și o vedere de ansamblu cât mai fidelă asupra nevoilor sale și soluțiilor disponibile, Hoval a conceput platforma de e-business.

O parte a proiectului Hoval Digital este platforma Hoval E-Business, care vine la pachet cu noi modalități de a interacționa cu clienții noștri. Platforma este baza tuturor viitoarelor servicii online și evoluează deja în mod constant. Pentru ca totul să funcționeze adecvat pe site-ul web, în fundal se află un ecosistem complet și foarte complex care are o conexiune în timp real cu SAP.

Ce aduce noul an

Am început anul acesta dezvoltând o metodă prin care ne-am propus să simplificăm activitatea partenerilor noștri. Și așa s-a născut sistemul de control TopTronic Supervisor.

Operatorii rețelelor locale și de termoficare folosesc acest regulator pentru a-și vizualiza și optimiza rețelele. Sistemul de control Hoval este acum o soluție atrăgătoare pentru toți cei care gestionează mai multe generatoare de căldură. "Îi ajutăm pe operatori să facă un pas mare, care va simplifica foarte mult procesele de gestionare ale sistemului", spune Peter Schatte, care conduce divizia de management al produselor Hoval. "Trebuie doar să vă conectați o singură dată pentru a accesa toate sistemele dvs.", adaugă el. Mai mult, TopTronic Supervisor ajută la reducerea consumului de energie și la creșterea eficienței fiecărui sistem individual, ceea ce poate scurta semnificativ perioada de recuperare a investitiei.

SolKit-aqua_2018

Pentru că înțelegem că toată lumea este diferită și sărbătorim acest lucru, accentul pus pe clientul Hoval a fost lucrul care ne-a ghidat eforturile în acest an. Ne-am străduit să oferim soluții personalizate adaptate multelor nevoi și preferințe pe care le intalnim zi de zi in practica noastră. Asta înseamnă că am dezvoltat noi modalități de diversificare și optimizare a soluțiilor noastre rezidențiale. Începând cu vara anului 2018, o nouă soluție compactă, monolită numită SolKit Aqua va fi disponibilă și gata de a fi integrată în soluțiile noastre de sistem. O formulă inovatoare, compusă din: rezervor, automatizare si panouri solare. Aceasta oferă protecție totală în cazul supratemperaturilor din rezervorul de acumulare pe timpul verii și nu în ultimul rând, oferind posibilitatea intervențiilor de service indiferent de momentul zilei ales – pentru instalațiile clasice, intervențiile se pot realiza doar în momentele în care temperatura solară permite accesul – dimineața și seara.

Veștile bune nu se termină aici, 2018 aduce în Linia Premium Hoval și noua pompă de căldura, UltraSource. Ce o diferențiază de alte soluții similare? Un COP inegalabil  și cel mai scăzut nivel de zgomot de pe piață, motiv pentru care va fi foarte confortabil de instalat în case.

homevent_comfort_frt.jpg

Hoval a pus întotdeauna accent crescut pe flexibilitate și adaptabilitate, iar anul 2018 nu face excepție de la regulă. Cele patru conexiuni de ventilație ale echipamentului HomeVent FRT  sunt realizate acum în partea superioară. Ce înseamna mai exact acest lucru?Unitățile pot fi așezate direct pe podea, deoarece nu mai există canale de ventilație în partea infeioara sau pot fi așezate pe perete ca înainte. Mai mult, la fel de bine funcționeaza și reversul, dacă nu se dorește montarea conductelor de aer în tavan, ci prin podea, echipamentul poate fi montat cu conexiunile de ventilație în jos.

Activitățile cărora le suntem complet dedicați

Ca în orice relație semnificativă, a ne  cunoaște bine clienții este pentru noi un angajament de durată. Acest lucru a stat la baza eforturilor echipei Hoval, concretizându-se în cele din urma în livrarea unor experiențe superioare de la an la an și a unor soluții permanent îmbunătățite.

A oferi consumatorului o experiență memorabilă implică a efectua toate procesele necesare la cele mai înalte standarde. Satisfacerea așteptărilor clienților nostri implică redefinirea constantă a întregii lor experiențe, cartografierea detaliată a fiecărei etape, fără a uita însă de aspectul tehnologic perfecționat continuu. Expertiza în tehnologia HVAC, un sector încărcat de o puternică tradiție, permite revoluționarea constantă a acestuia și adaptarea la o societate modernă, ale cărei cerințe sunt din ce în ce mai exigente, onorând și protejând în același timp principala noastră moștenire și sursă de inspirație – natura.

Pentru Hoval, transformarea nu este domeniul viitorului, ci este chiar parte integrată a activității noastre de zi cu zi. Motorul acestei schimbări este chiar interacțiunea valoroasă și constantă cu proprii noștri consumatori, cărora dorim să le oferim experiența unică a TRANSFORMARII HOVAL.

 

Hoval Transformare

Pentru mai multe noutăți, vă recomandăm următorul articol: 

HomeVent® ventilație rezidențială confortabilă premiată: acum mai flexibilă și mai compactă

Autor
Alexandra Dragoi