COVID-19: Măsuri implementate și recomandări

◄ Inapoi la articole

Stimați clienți si parteneri,

Deciziile responsabile au o lungă tradiție în companie - în conformitate cu principiul nostru privind responsabilitatea pentru energie și mediu.

Chiar și în situația actuală a răspândirii pandemiei provocate de COVID-19, această abordare ne ajută să luăm măsurile corecte. Sănătatea angajaților noștri și protejarea serviciilor noastre pentru dumneavostră, clienții noștri, sunt prioritare.

Scopul nostru este să ne unim forțele pentru a încetini răspândirea virusului și pentru a elibera capacitatea necesară în spitale pentru pacienții care au cea mai mare nevoie.

Am implementat deja următoarele măsuri:

  • Angajații noștri sunt informați în detaliu despre măsurile de igienă necesare - atât prin fișele informative, cât și prin discuții directe în echipe.
  • Evităm activitățile de călătorie ori de câte ori este posibil. Întâlnirile și conferințele cu întâlniri personale sunt reduse la minimum.
  • Oferim funcționare fără restricții privind serviciul pentru clienți, în limitele impuse de actuala situație epidemiologică: echipa noastră de tehnicieni vă stă la dispoziție prin toate mijloacele adecvate situației actuale.
  • Avem un plan pandemic, care este adaptat zilnic la cerințe.
  • Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 0728138906, în intervalul orar 08:30 – 17:00. Solicitarile dvs. vor fi preluate de d-na Roxana Drăghici și redirecționate departamentelor spre soluționare.
  • Intervențiile de service se vor restrânge doar la strictul necesar, mai exact în cazul unor urgențe.
  • Se suspendă contractele de mentenanță și întreținere. Termenul de suspendare va fi în conformitate cu termenele oficiale precizate de autorități.
  • Intervențiile curente se vor realiza și de la distanță prin intermediul dispozitivelor Gateway acolo unde acest lucru este posibil.


Tehnicii de service vor acorda asistență și de la distanță prin intermediul aplicațiilor Facetime, WhatsApp sau alte aplicații video disponibile.

În cazul interventiilor directe se vor respecta următoarele:

Se va realiza o documentare completă a situației și locului unde urmează să se realizeze intervenția. Solicitantul este obligat sa menționeze următoarele:

  • Daca el sau membrii din familie au fost contaminați sau expuși.
  • Dacă în ultimele două săptămâni au fost în contact direct sau indirect cu persoane contaminate.
  • Dacă în cadrul imobilului, cu precădere în spațiile tehnice unde se află echipamente. Hoval  au fost persoane contaminate sau suspecte de a fi contaminate.
  • Dacă la momentul solicitării sunt sub izolare la domiciliu.
  • Dacă în ultimele două săptămâni au călătorit în țări aflate sub cod roșu sau galben de epidemie.

Notă: Orice răspuns afirmativ la aceste întrebări va conduce automat la refuzul de a da curs solcitării.

În cazul în care se impune intervenția de service la fața locului, se vor respecta următoarele:

  • Solicitantul va permite accesul la echipament fără contact personal, fiind obligat să păstreze o distanță de min. 3 m față de personalul Hoval. Orice abatere de la această cerință atrage dupa sine sistarea intervenției și părăsirea locației.
  • Se vor utiliza echipamente de protecție ca mănuși, măști de protecție, ochelari de protecție de către personalul Hoval.
  • Se vor utiliza strict scule și dispozitive din dotarea proprie Hoval.
  • Procesele verbale se vor transmite doar pe e-mail fără sa mai fie necesară aprobarea din partea solicitantului.
  • Intrevenția se va realiza numai după confirmarea plății în avans pentru întreaga intervenție.

Întrebări și răspunsuri

coronavirus Hoval

Ce măsuri de igienă a implementat Hoval pentru angajații săi?

Măsurile abordate de către angajații noștri includ spălarea regulată a mâinilor cu apă și săpun, eticheta corectă privind tusea și strănutul, folosirea echipamentului de protecție (mănuși, mască, ochelari) păstrarea distanței lor față de alte persoane și curățarea regulată a suprafețelor atinse. În plus, instruim angajații noștri să contacteze liniile speciale destinate gestionării virusului Covid-19 în caz de simptome, în conformitate cu recomandările Ministerului Sănătății.

Care este disponibilitatea actuală a pieselor de schimb pentru sistemul meu de încălzire, răcire sau ventilație Hoval?

Avem un sistem diversificat de management logistic la Hoval care asigură disponibilitatea pieselor de schimb pe o perioadă lungă de timp.

Am fost testat pozitiv pentru COVID-19 sau sunt în carantină oficială. Sistemul meu de încălzire are o avarie. Ce fac acum?

Vă rugăm să fiți complet sincer dacă vă aflați în carantină sau izolat la domiciliu. Scopul nostru este să găsim o soluție pentru dvs. și, în același timp, să ne protejăm angajații în cel mai bun mod posibil.

Fiecare caz va fi analizat individual și vom propune o soluție adecvată fiecărei situații în parte.

Pentru știri și recomandări de ultimă oră privind situația națională, vă rugăm să urmăriți siteurile Ministerului Sănătății și Ministerului Afacerilor Interne.

Cu stimă,

Echipa Hoval România

Autor
Alexandra Dragoi