Informații privind acoperirea temporară și preventivă a panourilor solare IDKM 250

Între 2009 și 2014, gama noastră de produse a inclus panouri solare IDKM 250 cu montaj încastrat în acoperiș, pe care le-am achiziționat de la liderul de piață european în materie de panouri solare. Aceste produse respectă toate standardele din domeniu (cum ar fi EN 12975-1 / -2, 2006-06) și dispun de toate aprobările necesare.

Recent, a intrat în atenția noastră faptul că designul specific acestui tip de colector poate, în cazuri extrem de rare (în special atunci când există temperaturi ridicate de stagnare), să conducă la modificari ale materialului din care sunt produse, modificări cauzate de expunerea prelungită la căldură. Aceste schimbări subtile pot crea condiții favorabile pentru aprinderea cadrului purtător, iar flăcările rezultate se pot răspândi la acoperiș.

În calitate noastra de companie responsabilă, depunem toate eforturile pentru a utiliza produse care sunt în stare perfectă de funcționare. Vrem să eliminăm orice posibilitate de apariție a riscurilor în ceea ce privește siguranța, chiar dacă acestea sunt considerate extrem de improbabile. Din acest motiv, considerăm că este esențial să solicităm serviciile unei companii specializate care să acopere temporar panourile solare. Această lucrare de acoperire reprezintă o măsură preventivă de urgență. Este important ca sistemele să funcționeze în permanență fără întreruperi până la efectuarea lucrărilor de acoperire. Aceasta înseamnă că panourile nu trebuie să fie oprite, deoarece acest lucru ar mări temperatura de stagnare. De asemenea, este esențial să se asigure faptul că sistemele rămân activate chiar și în cazul absențelor generate de concedii.

Vom oferi mai multe informații în curând cu privire la orice măsuri suplimentare necesare, cu scopul de a oferi o soluție permanentă. Suntem extrem de determinați să ne asigurăm că această activitate are loc rapid și cu birocrație minimă.

Cine este afectat?

Clienții afectați vor fi contactați imediat de către un reprezentant al companiei.

Unde pot afla mai multe?

Dacă aveți întrebări cu privire la măsura temporară de acoperire, vă rugăm să contactați linia noastră de asistență telefonică în timpul orelor de lucru. Mai jos sunt numerele liniei de asistență telefonică pentru fiecare țară:

România                                                            - 021 410 3000

Elveția (pentru vorbitorii de germană)               - 044 925 61 80
Elveția (pentru vorbitorii de franceză)               - 021 633 28 80
Elveția (pentru vorbitorii de italiană)                 - 091 610 44 99
Germania                                                          - 089 / 922097-0
Austria                                                              - 050 365 5545
Italia                                                                 - 800450060
Alte țări                                                             - 00423 399 24 00

Următoarea adresă de e-mail poate fi utilizată pentru întrebări în scris: idkm250@hoval.com